Startupyard 1

2. September 2011

Nejsem velký psavec (však to tady vidíte), ale napadlo mě, že bych se měl dokopat a psát z našeho působení ve Startupyardu alespoň krátké mikročlánky.

Proč jsme šli s projektem Optiscont do Startupyardu?

O našem optiscontu – první samoobslužné optice jsem už psal. Od jeho spuštění 3. března 2011 uplynulo zhruba půl roku. Možná v některém z příštích článků napíšu kolik jsme tam prodali brýlí.

Nicméně rád přiznám, že projekt neroste tak rychle jak bychom chtěli. Ještě dávno před příchodem Startupyardu do ČR jsme přemýšleli o tom, že se budeme pravidelně několik dní v týdnu scházek a na optiscontu inzenzivně makat. Pak přišel Startupyard a napadlo nás, že by to pro nás mohl být prospěšný.

Že je s optiscontem něco špatně, neboli je hodně věcí, které lze výrazně zlepšit je jasné…my tomu věříme. Bohužel my sami přesně nevíme co zlepšit. A to je přesně v čem by nám Startupyard měl pomoct.

Jaký byl první den

Tož dobrý :) Tím, že se motám leta letoucí mezi startupkomunitou, sám léta podnikám…tak vnímám některé věci jinak než zelenáč. Startupyard byl zajíc v pytli. Jak to bude fungovat, jakcí budou mentoři..nic z toho se nedá dopředu vědět.

Z Lukáše Hudečka i Petra Ocáska je vidět, že je to baví. Snaží se všem pomáhat. Tlačit to dopředu. První den začínal v 11 hod najednou bylo 18 hod, které velmi rychle utekly.

Nejdřív úvod, pak pitching…po skončení ofic. programu networking s ostatními projekty. Paráda.

Co se našeho projektu týče – pro mě osobně vyplavala na povrch jedna důležitá otázka: Jak vlastně k optiscontu dostat zákazníky. Doteď jsme spíš spoléhali na to, že tam dovedeme lidi z internetu (z www.bryle-domu.cz) nebo z outdoor reklamy (měli jsme metro). Ukázalo se, že obojí moc nefunguje (mohu o tom napsat samostatný článek – máte zájem?). Druhá cesta je – prostě postavit optiscont někam, kde chodí hodně lidí a nechat na nich, aby si toho všimli. Tohle je teď věc, nad kterou budu přemýšlet.

Abych nezapomněl – náš twitter účet http://twitter­.com/#!/optis­cont.

Článek patří do kategorie: PHP

3 Komentářů Přidat komentář

  • 1. Martin  |  2. September 2011 v 14.31

    Jaké to má přínosy by mě určitě zajímalo, stejně jako reklama která nefungovala.

  • 2. Borek Bernard  |  3. September 2011 v 21.41

    Taky by mě nějaké další podrobnosti zajímaly, moc tomuhle byznysu fandím!

  • 3. Borek Bernard  |  3. September 2011 v 21.42

    Mimochodem, máš tady fakt otravnou CAPTCHU.

Přidat komentář

Povinné

Povinné, skryté

Security Image Povinné
Opište text z obrázku

Povolené HTML značky:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>

Odkazovat na tento článek  |  Přihlásit se k odběru těchto komentářů přes RSS Feed


Kalendář

August 2017
M T W T F S S
« Jan    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Poslední články

Locations of visitors to this page